19 Temmuz 2016

Sezen Aksunun Vazgeçtim Sözleri Kimin?

sezenin vazgeçtim şarkısının sözleri
Vazgeçtim Sözü Sözleri
Sezen Aksunun Vazgeçtim Gözlerinden Vazgeçtim Sözlerinden Şarkısının Söz Müzik Kimin?

Sezen Aksu Vazgeçtim Sözleri
Vazgeçtim gözlerinden
Vazgeçtim sözlerinden
Bir ah de yeter

Sessisce kimsesizce
Gönderdim dudaklarımı
Öpme al yeter

Hiç tanımaz tenim ellerini
Bilmez yüreğim bilmez yüreğini
Ah bu koku, bu ten, bu dokunuş
Ah bu delilik sarsar bedenimi
Yok olmak anıdır şimdi

Vazgeçtim gözlerinden
Vazgeçtim sözlerinden
Bir ah de yeter

Sessisce kimsesizce
Gönderdim dudaklarımı
Öpme al yeter

Hiç tanımaz tenim ellerini
Bilmez yüreğim bilmez yüreğini
Ah bu koku, bu ten, bu dokunuş
Ah bu delilik sarsar bedenimi
Yok olmak zamanı şimdi

Vazgeçtim Şarkısı Hakkında Bilgi
Vazgeçtim Şarkısını Kim Söylüyor: Sezen Aksu
Vazgeçtim Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Sezen Aksu
Vazgeçtim Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Ara Dinkjian
Vazgeçtim Şarkısını Düzenlemesi Kimin: Onno Tunç
Vazgeçtim Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:
Müzik Şirketi: Coçkun Plak

Sanatçı Sezen Aksu Kimdir Sezen Aksu Hakkında Kısa Bilgi
Sezen Aksunun Tam Adı: Fatma Sezen Yıldırım
Sezen Aksunun doğum tarihi: 13 Temmuz 1954
Sezen Aksunun doğum yeri: Denizli Sarayköy
Sezen isminin anlamı: Duyan, hisseden, anlayan, sezgili.
Sezen ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır 
Sezen Aksunun Burcu: Yengeç