19 Temmuz 2016

Sezen Aksunun Herşeyi Yak Sözleri Kimin?

sezen aksu her şeyi yak söz müzik kimin
Herşeyi Yak Sözü Sözleri
Sezen Aksunun Beni Yak Kendini Yak Herşeyi Yak Şarkısının Söz Müzik Kimin?

Sezen Aksu Herşeyi Yak Sözleri
Beni yak, kendini yak, her şeyi yak
Bir kıvılcım yeter ben hazırım bak
İster öp okşa istersen öldür
Aşk için ölmeli, aşk o zaman aşk
Aşk için ölmeli, aşk o zaman aşk

Seni içime çektim bir nefeste
Yüreğim tutuklu göğsüm kafeste
Yanacağız ikimiz de ateşte
Bir kıvılcım yeter hazırım bak
Aşk için ölmeli, aşk o zaman aşk

Allah’ım Allah’ım
Ateşlere yürüyorum
Allah’ım acı ile
Aşk ile büyüyorum

Beni yor hasretinle, sevginle yor
Sevgisizlik ayrılıktan daha zor
Dilediğin kadar acıt canımı
Yokluğun da varlığın da yetmiyor
Yokluğun da varlığın da yetmiyor

Allah’ım Allah’ım
Ateşlere yürüyorum
Allah’ım acı ile
Aşk ile büyüyorum

Beni yak, kendini yak, her şeyi yak
Bir kıvılcım yeter ben hazırım bak
İster öp okşa istersen öldür
Aşk için ölmeli, aşk o zaman aşk
Aşk için ölmeli, aşk o zaman aşk

Seni içime çektim bir nefeste
Yüreğim tutuklu göğsüm kafeste
Yanacağız ikimiz de ateşte
Bir kıvılcım yeter hazırım bak
Aşk için ölmeli, aşk o zaman aşk

Beni yak, kendini yak, her şeyi yak
Bir kıvılcım yeter ben hazırım bak
İster öp okşa istersen öldür
Aşk için ölmeli, aşk o zaman aşk
Aşk için ölmeli, aşk o zaman aşk

Seni içime çektim bir nefeste
Yüreğim tutuklu göğsüm kafeste
Yanacağız ikimiz de ateşte
Bir kıvılcım yeter hazırım bak
Aşk için ölmeli, aşk o zaman aşk

Beni yak, kendini yak, her şeyi yak
Bir kıvılcım yeter ben hazırım bak
İster öp okşa istersen öldür
Aşk için ölmeli, aşk o zaman aşk
Aşk için ölmeli, aşk o zaman aşk

Herşeyi Yak Şarkısı Hakkında Bilgi
Herşeyi Yak Şarkısını Kim Söylüyor: Sezen Aksu
Herşeyi Yak Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Sezen Aksu
Herşeyi Yak Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Alexiu
Herşeyi Yak Şarkısını Düzenlemesi Kimin: Atilla Özdemiroğlu
Herşeyi Yak Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:
Müzik Şirketi: Coçkun Plak

Sanatçı Sezen Aksu Kimdir Sezen Aksu Hakkında Kısa Bilgi
Sezen Aksunun Tam Adı: Fatma Sezen Yıldırım
Sezen Aksunun doğum tarihi: 13 Temmuz 1954
Sezen Aksunun doğum yeri: Denizli Sarayköy
Sezen isminin anlamı: Duyan, hisseden, anlayan, sezgili.
Sezen ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır 
Sezen Aksunun Burcu: Yengeç