26 Haziran 2016

Rubatonun Söylediği Kaç Kadeh Kırıldı Sarhoş Gönlümde Bir Türlü Kendimi Avutamadım Şarkısı Kimin?

kaç kadeh kırıldı şarkısının sözlerinin tamamı
Rubato Kaç Kadeh Kırıldı 2016
Rubatonun Söylediği Kaç Kadeh Kırıldı Herşeyde Sen Varsın Unutamadım Şarkısı Kime Ait?

KAÇ KADEH KIRILDI (Ne Yaptımsa Seni Unutamadım) SÖZLERİNİN TAMAMI
Kaç kadeh kırıldı sarhoş gönlümde
Bir türlü kendimi avutamadım
Kaç gece ağladım böyle gizlice
Ne yaptımsa seni unutamadım
Kim bilir kimler var şimdi kalbinde
Sen beni unuttun çoktan belkide
Ben hala yaşarım eski günlerde
Her şeyde sen varsın unutamadım
Her sevgi zamanla bitermiş derler
Benimki bitmedi anlayamadım
Bu aşktan hayır yok unut dediler
Ne yaptımsa seni unutamadım

Kaç Kadeh Kırıldı Şarkısı Hakkında Bilgi
Albüm Adı: İki
Albüm Tarihi: 2016
Kaç Kadeh Kırıldı Şarkısını Kim Söylüyor: Rubato
Kaç Kadeh Kırıldı Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Şakir Askan
Kaç Kadeh Kırıldı Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Burhan Bayar
Kaç Kadeh Kırıldı Şarkısının Aranjörü Kim: Rubato
Kaç Kadeh Kırıldı Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: ?
Müzik Şirketi: Sony Müzik

Sanatçı Grup Rubato Kimdir Rubato Grubu Hakkında Kısa Bilgi
Rubato Grubu Üyeleri: Özer Orkun, Fatih Ahıskalı, Göksun Çavdar, Eralp Görgün
Rubato Grubunun Kuruluş tarihi: -
Grubun Adı Neden Rubato : Ritmik Özgürlük anlamına gelen Rubato isminin nasıl olduğu hakkında Fatih Ahıskalı, Özer Arkun, Göksun Çavdar ve Eralp Görgün şöyle açıklıyorlar. "Birlikte müzik icra ettiklerinde aynı anda aynı duyguları paylaşarak büyük bir ahenk içinde, adeta sadece kendilerinin görebildiği bir şefi takip edercesine, birlikte hissettiklerini ve "Rubato"nun da böylece doğdu." Diyorlar.
Rubato Grubunun Tarzı: -